e-Urząd


Sposób dostarczania dokumentów do Urzędu Miejskiego

Pisma w sprawach załatwianych przez Urząd Miejski w Kuźni Raciborskiej mogą być przesyłane do Urzędu drogą pocztową, składane osobiście w godzinach przyjęć stron w sekretariacie oraz przesyłane elektronicznie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.

Urząd Miejski udostępnia elektroniczną skrzynkę podawczą na Platformie ePUAP lub    Platformie e-doręczeń.

Adres skrzynki podawczej na Platformie ePUAP: /umkuznia/skrytka

Adres skrzynki podawczej na Platformie e-doręczeń AE:PL-51983-99660-RGWAS-19
 

Jak korzystać z  Platformy ePUAP:

Korzystanie z usług elektronicznych rozpoczynamy od założenia skrzynki kontaktowej:

Po zalogowaniu się i wybraniu odpowiedniego urzędu udostępniony zostanie katalog usług, z którego należy wybrać interesującą nas usługę (sprawę). W przypadku Platformy ePUAP można dodatkowo skorzystać z katalogu tzw. "Usług centralnych".

Lista wszystkich kart usług wraz z formularzami elektronicznymi i/lub wnioskami dostępna jest w zakładce "Sprawy w Urzędzie".

Jeżeli chcesz załatwić sprawę elektronicznie, a nie została ona ujęta w katalogu usług oferowanym na Platformie ePUAP wówczas skorzystaj z ogólnej karty usług:

Dokumenty elektroniczne doręczane do Urzędu Miejskiego za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej muszą być opatrzone:

  • kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
  • profilem zaufanym ePUAP (jak uzyskać profil zaufany kliknij TUTAJ). 

 

Więcej informacji na temat korzystania:

  • z Platformy ePUAP znajduje się tutaj.
Akceptowane informatyczne nośniki danych:
Pendrive, płyta CD, DVD.

Dokumenty elektroniczne na informatycznych nośnikach danych należy dostarczyć do sekretariatu w godzinach pracy Urzędu.

Akceptowane formaty:
Urząd Miejski akceptuje formaty danych - w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism - wymienione w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.

Akceptowane rozmiary dokumentów elektronicznych:
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 5 MB..

Informacja wytworzona przez:
Elwira Kalicińska
email: elwira.kalicinska@umkuznia.pl tel.:32 4191417 wew. 128 fax: 32 419 14 32
, w dniu:  31‑07‑2018 07:26:54
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Piotr Nienartowicz
email: piotr.nienartowicz@umkuznia.pl tel.:(32) 419 14 17 fax: (32) 419 14 32
, w dniu:  31‑07‑2018 07:26:54
Data ostatniej aktualizacji:
16‑10‑2025 10:07:40
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie