e-Urząd
Sposób dostarczania dokumentów do Urzędu Miejskiego
Pisma w sprawach załatwianych przez Urząd Miejski w Kuźni Raciborskiej mogą być przesyłane do Urzędu drogą pocztową, składane osobiście w godzinach przyjęć stron w sekretariacie oraz przesyłane elektronicznie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.
Urząd Miejski udostępnia elektroniczną skrzynkę podawczą na Platformie SEKAP lub na Platformie ePUAP.
Adres skrzynki podawczej na Platformie ePUAP: /umkuznia/skrytka
Jak korzystać z Platformy SEKAP lub Platformy ePUAP:
Korzystanie z usług elektronicznych rozpoczynamy od założenia skrzynki kontaktowej:
- na Platformie SEKAP (www.sekap.pl) poprzez zakładkę "Logowanie"
- na Platformie ePUAP (www.epuap.gov.pl) poprzez zakładkę "Zarejestruj się"
Po zalogowaniu się i wybraniu odpowiedniego urzędu udostępniony zostanie katalog usług, z którego należy wybrać interesującą nas usługę (sprawę). W przypadku Platformy ePUAP można dodatkowo skorzystać z katalogu tzw. "Usług centralnych".
Lista wszystkich kart usług wraz z formularzami elektronicznymi i/lub wnioskami dostępna jest w zakładce "Sprawy w Urzędzie".
Jeżeli chcesz załatwić sprawę elektronicznie, a nie została ona ujęta w katalogu usług oferowanym na Platformie SEKAP lub ePUAP wówczas skorzystaj z ogólnej karty usług:
- na Platformie SEKAP karta usługi "Złożenie podania (wniosku) w sprawie niesklasyfikowanej w katalogu usług"
- na Platformie ePUAP karta usługi "Pismo ogólne do podmiotu publicznego"
Dokumenty elektroniczne doręczane do Urzędu Miejskiego za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej muszą być opatrzone:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- profilem zaufanym ePUAP (jak uzyskać profil zaufany kliknij TUTAJ). W Raciborzu punkty potwierdzające profil zaufany znajdują się w Urzędzie Skarbowym oraz w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
Istnieje możliwość powiązania kont na Platformie SEKAP i ePUAP co skraca czas opatrywania wniosków za pomocą profilu zaufanego ePUAP na Platformie SEKAP.
Więcej informacji na temat korzystania:
Akceptowane informatyczne nośniki danych:Pendrive, płyta CD, DVD.
Dokumenty elektroniczne na informatycznych nośnikach danych należy dostarczyć do sekretariatu w godzinach pracy Urzędu.
Akceptowane formaty:
Urząd Miasta Racibórz akceptuje formaty danych - w jakich zapisuje się załączniki dodawane do pism - wymienione w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych.
Akceptowane rozmiary dokumentów elektronicznych:
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 5 MB.
Informacje o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania i rozstrzygania publikowane są na Platformie e-Usług PublicznychSEKAP.
email: piotr.nienartowicz@umkuznia.pl tel.:(32) 419 14 17 fax: (32) 419 14 32 , w dniu: 31‑07‑2018 07:26:54
email: piotr.nienartowicz@umkuznia.pl tel.:(32) 419 14 17 fax: (32) 419 14 32 , w dniu: 31‑07‑2018 07:26:54
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|